Welke order statussen controleren wij

Click on the "Edit" button in the top corner of the screen to edit your slide content.

De klantenservice houdt de volgende statussen bij:

06. Wijzigen (waarom staat iets in 6? Is iemand het vergeten door te zetten of zijn ze er nog mee bezig?)

11. Verkoop controle (Particuliere klant die eigenlijk een zakelijke klant blijkt te zijn? Opvallende aankopen zoals <4 Iphones?)

18. Wachten op betaling Als klanten kiezen voor vooruitbetaling komt de order in status 18. Wachten op betaling. Klanten krijgen dan 48uur de tijd om het bedrag naar ons over te maken.

80. Niet leverbaar Als producten niet leverbaar zijn worden ze door ons op status 80 gezet, klanten moeten dan geïnformeerd worden dat hun product niet meer binnen komt.

81. Block Je kan orders in de block zetten als er wat aan de hand is met order. Of als er iets niet klopt.

Wat deze statussen inhouden en wat je hier precies bij moet doen staat wederom uitgeschreven in onze Matrix.
Degene die de balie doet houdt ook de statussen bij.
Status 80 doet vaak een collega met wat technische kennis over onze producten. Wij willen klanten graag voorzien van een geschikt alternatief als wij ze melden dat een product niet meer binnen komt.

Rating
0 0

Commenting is not enabled on this course.