-
Welkom
-
Hoe spreek ik de klant aan
-
Software
-
- Rejoindre ce cours pour accéder aux ressources
-
- Rejoindre ce cours pour accéder aux ressources
-
-
belangrijke info
-
- Rejoindre ce cours pour accéder aux ressources
- Quiz
-
Software pakketten binnen de klantenservice
Navision
Navision is het ERP systeem van Azerty. Hierin vind je de bron van alle voorraad, order, klant en financiële gegevens.
3CX
Alle telefoongesprekken met klanten en of leveranciers worden gedaan via 3cx. Indien het telefoonnummer is opgeslagen in Navision worden klantnummer en naam getoond bij het inkomend gesprek.
Lastpass
Inlogs en wachtwoorden van Azerty gerelateerde tools worden gedeeld via Lastpass.
De deling gebeurt via gedeelde mappen die beheerd worden door de teamleiders.
Teams
Teams is de tool die we binnen Azerty gebruiken voor het video vergaderen, chatten en bijkletsen met je collega's. Externe gesprekken worden enkel gevoerd iom je teamleider.
Marketplace portals
Alle klantcontacten, serviceaanvragen en orders via de marketplaces worden gedaan via de specifieke portals. Het toegang geven hiervoor wordt door IM via lastpass gedaan.
Odoo
Odoo is voor Azerty het CR systeem. Hierin voeren we en leggen al het klantcontact vast. Daarnaast staan hier ook alle verkoopkansen vastgelegd in de salesfunnel.
Monday
Voor een flink aantal projecten en processen wordt er binnen Azerty gebruik gemaakt van Monday. Hier kunnen verstoringen gemeld worden bij IM of facilitaire wensen ingeschoten worden.
Office
Office wordt gebruikt voor het aanmaken van bestanden. Het opslaan daarvan gebeurt in de RDS. Andere programma's of opslaglocaties worden niet ondersteund.
Il n'y a aucun commentaire pour le moment.
Partager ce contenu
Partager le lien
Partager sur les réseaux sociaux
Partager par email
Veuillez s'inscrire afin de partager ce Article par email.