Je hebt van Azerty een mail gekregen over de status jouw retouraanvraag, maar wat  betekent die status nou precies?
We hebben alles hieronder op een rijtje gezet voor je.

We hebben jouw product(en) ontvangen. Wij nemen jouw retouraanvraag  zo spoedig mogelijk in behandeling. Wij houden je via e-mail op de hoogte.

We zijn gestart met het testen/inspecteren van jouw product(en) uit de retouraanvraag . Dit kan 1-4 werkdagen duren, afhankelijk van de klacht en het type product. Wij brengen je zo snel mogelijk op de hoogte van onze bevindingen.

 Heb je vragen over jouw retouraanvraag? Stuur ons gerust een bericht door te antwoorden op de vertsuurde e-mail.


We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit de retouraanvraag.
Je krijgt een vervangend product toegezonden. Deze is zojuist besteld en heeft een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen.

We wensen je veel plezier met het product! 

We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit de retouraanvraag.

Wij hebben zojuist een vervangend onderdeel besteld voor de reparatie van jouw product. Deze heeft een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Na ontvangst gaan wij verder met jouw retouraanvraag.

We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit de retouraanvraag. 

Je krijgt een vervangend product toegezonden. Deze is zojuist besteld en heeft een verwachte levertijd van meer dan 10 werkdagen.
Wil je hier liever niet op wachten? Neem dan contact met ons op door te antwoorden op de e-mail. Wij gaan dan voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. 

We wensen je veel plezier met het product.

We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit jouw retouraanvraag.

Wij hebben zojuist een vervangend onderdeel besteld voor de reparatie van jouw product. Deze heeft een verwachte levertijd van meer dan 10 werkdagen.
Wil je hier liever niet op wachten? Neem dan contact met ons op door te antwoorden op de e-mail. Wij gaan dan voor je kijken wat de mogelijkheden zijn.


We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit jouw retouraanvraag.

We hebben jouw product(en) doorgestuurd voor reparatie. Er is namelijk sprake van één van deze gevallen:

- Het product is niet meer leverbaar.
- Het product mag alleen door de fabrikant zelf gerepareerd worden.
- Het product mag alleen door een door de fabrikant aangestelde reparateur gerepareerd worden.

De reparatie kan tot vier weken duren.

Heb je na vier weken nog geen statusupdate ontvangen? Neem dan contact met ons op door te antwoorden op deze e-mail. Wij vragen dan de status van de reparatie op bij de leverancier of fabrikant. Ook met andere vragen kan je ons gerust een bericht sturen.

We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit jouw retouraanvraag. 
Het bedrag wordt teruggestort op jouw rekening. Het bedrag ontvang je binnen 5 werkdagen. 
Heb je nog vragen over jouw retouraanvraag? Neem dan gerust contact met ons op. 

We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit jouw retouraanvraag. 
Vanuit onze retourafdeling wordt retour naar je opgestuurd. Je krijgt van ons een aparte e-mail zodra je pakket is verzonden. 
Heb je nog vragen over jouw retouraanvraag? Neem dan gerust contact met ons op door te antwoorden op de e-mail.  

Jouw retouraanvraag  is afgehandeld. Wij hebben je met veel plezier geholpen. 

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op door te antwoorden op de e-mail.  

Jouw retouraanvraag is geannuleerd.

Wil je toch nog een product retourneren, dan kan je een nieuwe aanvraag doen via onze website (Return | Contact @ Azerty) .

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op door te antwoorden op de e-mail.