Opleidingsplan Klantcontact
Abgeschlossen
Welke order statussen controleren wij
De
klantenservice houdt de volgende statussen bij:
06. Wijzigen (waarom staat iets in 6? Is iemand het vergeten door te
zetten of zijn ze er nog mee bezig?)
11. Verkoop controle (Particuliere klant die eigenlijk een zakelijke
klant blijkt te zijn? Opvallende aankopen zoals <4 Iphones?)
18. Wachten op betaling Als klanten kiezen voor vooruitbetaling komt de
order in status 18. Wachten op betaling. Klanten krijgen dan 48uur de tijd om
het bedrag naar ons over te maken.
80. Niet leverbaar Als producten niet leverbaar zijn worden ze door ons
op status 80 gezet, klanten moeten dan geïnformeerd worden dat hun product niet
meer binnen komt.
81. Block Je kan orders in de block zetten als er wat aan de hand is met
order. Of als er iets niet klopt.
Wat deze statussen inhouden en wat je hier precies bij moet doen staat wederom
uitgeschreven in onze Matrix.
Degene die de balie doet houdt ook de statussen bij.
Status 80 doet vaak een collega met wat technische kennis over onze producten.
Wij willen klanten graag voorzien van een geschikt alternatief als wij ze
melden dat een product niet meer binnen komt.
Kommentieren ist für diesen Kurs nicht aktiviert.
Diese Inhalte teilen
Link teilen
Auf sozialen Netzwerken teilen
Per E-Mail teilen
Bitte anmelden , um dies zu teilen Artikel per E-Mail.